Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hétfő(03.30.)

2009.03.30. 10:12

Nagy kosaras a csaj. A képről nem tudom ugyan megítélni, hogy milyen magas, milyen biztos a keze, mennyire dob pontosan kintről, hogy passzol, hogy védekezik. De nem is erről a kosárról van szó, bár nem feltételeztem, hogy bárki ebben a hiszemben lett volna. Viszont D kosárban elég jól feszít a kis szöszi (az előbb írtam, hogy nem tudom megítélni a méreteit...). Szép arca van és a szeplők még dobnak is rajta, olyan kislányos lesz tőlük és ez tetszik :P. A nevéről lövésem sincs, esetleg valaki ismerni ?

Ezt a posztot már elég régen megcsináltam de most élesítettem csak. Akkor a kosár mint sport köré építettem az egészet, ez is volt a címe, Kosár. Nem rég esett le, hogy erről a lányról volt már egy bejegyzés ott kissé vaskos alakját firtattam és ezért volt ismerős nekem annyira. Nem írtam át a posztot, áttettem egy az egyben a hétfői blokkba. Ja, és nem mellékesen ez a sorozat jobb mint az, legalábbis szerintem.

szerintünk: (5/5)
értékelés: (3,7/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://cicipiercing.blog.hu/api/trackback/id/tr70992441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása