Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ferdén

2009.04.09. 17:11

Halásztam egy kicsit, hogy feltöltsem a linktározómat, azért hogy még véletlenül se legyek szűkében a nyersanyagnak. Ekkor futottam bele ebbe a sorozatba, valami lengyel oldalon. Megtetszett a csaj meg az hogy ilyen "lány a szomszédból" jellege van a képekenek, úgy is mondhattam volna, hogy jól sikerült amatőr(jellegű) képekbe botlottam.

Furcsaság, hogy nem a jól megszokott vízszintes helyzetben vannak átszúrva a piercingek. Még csak nem is függőlegesen -pedig az sem gyakori- hanem ferdén(ha precíz akarok lenni akkor a függőlegessel kb 30°-os szöget bezáróan). A csaj neve rejtély előttem, elkersztelem Marilynnek.

 

szerintünk: (4/5)
értékelés: (5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://cicipiercing.blog.hu/api/trackback/id/tr731056189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása