Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egyetemes

2009.03.10. 10:17

" Valami különlegeset keresek. Én vagyok az a lány akitől anyád óva intett. Szeretem a tetkókat, piercingeket és az alternatív zenét. Kissé örült és vad vagyok de ez nem azt jelenti, hogy egy lótyó lennék, de ha bejössz... de aztán csak vigyázz !

Amit kersek: Olyan csajokat és pasikat akiknek hasonló az érdeklődései körük. Ha esetleg még tetkód vgy piercinged is van, annál jobb. Még sosem voltam lánnyal, de egyszer el kell kezdeni. " - na valami ilyet ír a csaj (jó nyilván nem ő írja) az oldalon, nem lett valami remek fordítás de enynire futja most. Itt a ez a dögös vörös, fogysszátok szeretettel.


szerintünk: (4/5)
értékelés: (3,4/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://cicipiercing.blog.hu/api/trackback/id/tr39992510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása